Bedeninizi Doğal Yoldan Temizleyin

Detoks olarak metabolize edilenler metabolize ediliyorlar, Vücuttaki toksik maddelerin karaciğer, akciğer, böbrek gibi organlar tarafından daha az toksik bir maddeye çevrilerek atılması sağlanıyor. Toksik maddelerin vücudumuza alkol, sigara, madde kullanımının yanı sıra hava kirliliği ve besinler yoluyla alıyoruz. Besinlerin güvenliği için, besinlerin işlenmesi, raf ömrüne artırılması için kullanılan çerçeveler toksik maddeler vücudumuza giriyor. Bunun yerine vücuttaki yıkım Sürecinin (katabolizması) artık maddesi olarak da toksik maddeler vücudumuzda oluşuyor. Bu toksik maddeler vücudumuzdan atmak için çalışan bir savunma sistemi ve metabolik faaliyetlerimiz oluyor.

4 günlük detoks Bedeninizi Doğal Yoldan Temizleyin

Antioksidanlar İçeri, Toksinler Dışarı!

Karaciğer, toksik maddelerin daha az toksik hale gelmesini sağlıyor. Bu organda toksik maddeler daha az zararlı hale getirmek terleme, idrar ve dışkılama vücuttan çıkıyor. Sağlıklı bir kişi, bu sistemin çalışmasıyla birlikte, toksinler vücuttan atılıyor. Atılmayan, bir de hücreye giren toksik maddeler için diğer bir savunmayı, bağışıklık sistemini devreye sokuyor. Antioksidanlar, vitamin ve mineraller oluyor. Antioksidan vitaminler A, C ve E vitaminleri iken, antioksidan mineralleşenler çinko, selenyum, krom, demir ve magnezyum olarak sıralanıyor. Bunların dışına vitamin ve mineral olmayan fitokimyasal olarak adlandırılan daha küçük bileşikler de bulunur. Domatese kırmızı rengini veren likopen, havuç ve pek çok turuncu-sarı meyve ve sebzede bulunan flavonoidler fitokimyasallara örnek oluyor. Bu bileşikler savunma sistemini destekleyerek, çalışmasına katkıda bulunuyor. Vücudumuzun temel detoksifikasyonunu sağlıyorumumuz zaman çalışıp, bizi koruyor.

Detoks Bedeninizi Doğal Yoldan Temizleyin

1 GÜN (Beyaz Gün Detoksu)

Sabah: 1 bardak kefir – 5-6 kaşık yulaf – tarçın – 1 dilim taze rendelenmiş  Hindistan cevizi

Ara: 1 fincan beyaz çay

Öğle: 1 tabak zeytinyağı ile pişmiş kapuska – Şalgam ve alabaş turpu salatası (Dilerseniz rendeleyerek, dilerseniz cips gibi doğrayıp limon sıkarak tüketin.)

Ara: 1 avuç dut kurusu ya da taze beyaz dut

Akşam: Fırında karnabahar (soğan ve sarımsak ile) – 1 kase yoğurt

Gece: 1 bardak kefir

2. GÜN (Kırmızı Gün)


Sabah: 1 orta boy nar üzerine dövülmüş 2 tam ceviz

Ara: 1 fincan kuşburnu çayı

Öğle: 1/2 kırmızı çorba – kırmızı salata

Ara: 1 avuç frambuaz ya da yaban mersini (dondurulmuş veya taze)

Akşam: Kırmızı çorba – İnce dilimlenmiş Çin Turpu, roka ve balsamik sirkeli yeşil salata

Gece: 1 adet kırmızı elma – 1 kutu probiyotik yoğurt

3. GÜN (Sarı-Turuncu Gün)


Sabah: 1/2 adet greyfurt – 1 kutu prebiyotik yoğurt

Ara: 1/2 adet muz

Öğle: Bal kabağı çorbası – cevizli rendelenmiş havuç salatası (Havuçları rendeleyip, üzerine dövülmüş 3 çorba kaşığı zeytinyağı ilave edin.)

Ara: 2 adet mandalina

Akşam: Havuç tarama Gece: 1 adet portakal
4. Gün (Yeşil Gün)

Sabah: 1/2 avokadoyu çatalla ezip, 2 dilim ekmeğin üzerinde sürün.

Ara: Yeşil çay

Öğle: Filizlenmiş maş fasulyesi salatası (roka, maydanoz, ince kesim kıvırcık salataya zeytinyağı ve limon ek geliş.)

Ara: Yeşil elma – 2 çorba kaşığı ay çekirdeği

Akşam: Haşlanmış brokoli ve Brüksel lahanası – yeşil salata veya maş fasulyesi salatası

Gece: 1 adet kivi – 1 kutu antibiyotik yoğurt

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Şu HTML etiketlerini ve özelliklerini kullanabilirsiniz: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>